Łączna liczba wyświetleń

28 paź 2012

ozdabiania ciąg dalszy

cieszę się bardzo, że okładka kalendarza się solenizantce spodobała :)
a córcia wierci dziurę w brzuchu o podobna rzecz, póki co się nie ugięłam ;)
zaczęłam robić wieniec świąteczny dla mojej mamy - ona uwielbia takie ozdoby do upiększania domu na Święta Bożego Narodzenia - zażyczyła sobie w kolorze czerwonym i srebrnym
zaczęłam od ozdobienie części wianka sizalem czerwonym - nikt mi nie powiedział, że to draństwo się tak osypuje! wszystko dookoła było w czerwonych kawałkach połamanego sianka ;]
jak tylko skończę, to wrzucę fotkę

z kolei mąż wycina mi z białego filcu bałwanki - będę je potem ozdabiać i zszywać, żeby stworzyć ozdoby do powieszenia na choince lub ozdobnych gałęziach, ewentualnie w oknie
do bałwanków dołączą filcowe bombki, gwiazdki, choinki i dzwonki
oczywiście pochwalę się efektami jak już zostanie ukończona chociaż jedna z wymienionych rzeczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz