Łączna liczba wyświetleń

19 lut 2013

zajrzyjcie do mojego sklepu ... :)

najpierw rzut oka na moje regały; jeśli znajdziecie coś ciekawego - zapraszam :)


 wstawiłam powiew wiosny do wazonu - pasowały mi kolorystycznie :)

teraz przedstawiam obiecane zdjęcia Frilly: włóczka, szalik i szalik na modelce - czyli 
pani Sprzedawczyni we własnej osobie :) 
(zdjęcie modelce robił synuś)

a teraz etapy powstawania ozdoby okiennej 
dla mojej ulubionej klientki - zażyczyła sobie kury w kolorze niebieskim ;) 
tym razem zrobiłam kolorowe, ale niebieskie
 już też szyję :D

wycięłam z filcu kształty, ponaszywałam 
na nie elementy


potem zszywając i wypychając watą 
jednocześnie "wieszałam" na wstążce

a na koniec ozdobiłam piórkami
klientka zadowolona!
zrobiła zamówienie na kolejne ozdoby do okna oraz niebieskie jajo - karczoch  :)
 
wszystkim zaglądającym do mnie zarówno na bloga jak i do sklepu dziękuję
zostawiajcie na blogu ślad w postaci komentarzy
pozdrawiam

1 komentarz: