Łączna liczba wyświetleń

10 mar 2013

moje małe dzieła wielkanocne

obiecane, spóźnione zdjęcia ozdóbek wielkanocnych (z których większość niestety już sprzedana, 
ale robię kolejne)
podobno na żywo są ładniejsze  :)



teraz kilka nietypowych, całkowicie naturalnych ozdób - stroików
też rozchodzą się jak świeże bułeczki  ;)




teraz mam zamówienie na ponczo więc 
z wielkanocnych muszę się wyrobić jak najszybciej

potem przy okazji skończyć sweter, któremu został do dorobienia jeden rękaw i obszycie dekoltu, 
ale Justyna już jest nim zachwycona i sama też chce zrobić podobny - mam nadzieję, że uda Ci się, Justynko zrobić wszystko czym Cię zaraziłam  :)

poza tym chciałabym żeby doba miała ze 4-5 godzin więcej, bo na wszystkie moje plany brakuje 
mi czasu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz