Łączna liczba wyświetleń

28 sty 2013

hmmm, otwarcie...

sama się zastanawiam jak to jest z tym moim otwarciem
na razie mam towar ułożony na półkach, 
chęci do pracy i setki pomysłów, ale jeszcze kilku rzeczy mi brakuje (np. nici, stojaka na kartki okolicznościowe) ale już od dzisiaj jestem 
na stanowisku obecna - zapraszam!
moje zaplecze jeszcze czeka na drugą warstwę farby
blat roboczy będzie po pierwszej "wypłacie" :)

ale... otwarte będzie w następujących godzinach

pn, wt, pt:   8:00 - 12:00
śr, czw:      11:00 - 18:00

w soboty wg mojego widzimisię uzależnionego od dniówek mężusia :D
informacja o pracy w najbliższą sobotę zawsze będzie ogłoszona!

tak sobie wymyśliłam!

a jeśli chodzi o wielkie otwarcie, to dzisiaj zasiadamy do dyskusji z mężem na ten temat - dam znać!

pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających - jeśli podoba Wam się to, co czytacie - zostawcie komentarz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz