Łączna liczba wyświetleń

9 sty 2013

i jak zwykle - zapeszyłam

no bo napisałam, że robię opaski a zaledwie przygotowałam materiały kiedy okazało się, 
że muszę zrobić inwentaryzację towaru - produkty kupione już w październiku, część wykorzystana 
na zrobienie ozdób, część sprzedana koleżankom 
do zrobienia ozdób :)
niby mieści się to w dwóch czy trzech kartonach
 a pisania tyle, że aż się brzydnie - człowiek 
się odzwyczaił od ręcznego pisania :D

a dzisiaj byliśmy podpisać umowę o wynajem lokalu, wpłaciłam kaucję i sporządziliśmy protokół odbiorczy - DOSTALIŚMY KLUCZE!!!

teraz trochę czasu zajmie nam remoncik 
i umeblowanie - ale to już naprawdę z górki!

każda osoba na wieść, że otwieramy pasmanterię cieszy się bardzo - żeby się to przełożyło na 
mój dochód :D będę więcej niż zadowolona

teraz już kolejne zdjęcia to chyba będą z lokalu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz