Łączna liczba wyświetleń

19 sty 2013

pomysły przy remoncie

remont idzie pełną parą, czyli na tyle szybko 
na ile sił starczy mężowi :) 
a że młody jest to i robota idzie ;]

a ja dzisiaj wysprzątałam tam tylko ubikację
 i przy okazji pomyślałam sobie, że przydałby się
 tam taki mały dywanik przed muszlą żeby wyłożyć - nie po to żeby było cieplej ale żeby wyglądało lepiej

no i wpadłam na pomysł, że zrobię na szydełku
 taki dywanik z włóczki, którą dostałam kilka
 ładnych lat temu od babci męża i leżała w szafie
 (jest zielona a ja nic zielonego nie noszę :P 
nie lubię tego koloru)
teraz się przyda!

kolor ścian wychodzi dokładnie taki jak sobie wymyśliłam - "lato hiacyntowe" kładzione 
na rudo-pomarańczowy :D
ciekawa jestem efektu ostatecznego - zrobię zdjęcia albo filmik i wrzucę Wam tutaj

tymczasem pozdrawiam

Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz