Łączna liczba wyświetleń

4 kwi 2013

warkocze w roli głównej - ponczo i golf

obiecałam.... i jak zwykle nie znalazłam dość czasu, żeby wcześniej się wywiązać z obietnicy
teraz już się poprawiam i przedstawiam Wam ponczo warkoczowe (wzór wzięłam z archiwalnego wydania gazetki "Swetry") i na jego podstawie zrobiłam też taki golf zakładany na kurtkę
golf ma dodatkowo zrobione pomponiki na sznureczku, ale to już właścicielka sama zadecyduje jak chce je mieć zamocowane :D

ponczo oczywiście zrobiłam po swojemu, czyli swoją ulubioną włóczką - Kotek w kolorze miodowym (na banderoli jest beż)
najważniejsze, że właścicielka zadowolona!
a golf jest z włóczki Madame Tricote - Tango 
w kolorze białym




  


3 komentarze:

  1. This post will help the internet people for setting up new web site or even a weblog from start to end.


    My web blog: http://fotografiaslubnarzeszow.waw.pl/wience

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I'm going to come back yet again since I
    bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to
    guide others.

    Here is my page best only

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for one's marvelous posting! I truly enjoyed reading
    it, you happen to be a great author. I will be sure to bookmark your blog and will come back sometime soon. I want
    to encourage one to continue your great job, have a nice day!


    Also visit my blog post: Deloise

    OdpowiedzUsuń